Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3445
Назва: ПРО КОНЦЕПЦІЮ ІНТЕГРОВАНОГО СЕРЕДОВИЩА СТУДІЮВАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
Інші назви: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року)
Автори: Отенко, В. І.
Ключові слова: концепція інтегрованого середовища
конструктивістська парадигма
технологія електронного навчання
пізнавальна діяльність
персональне середовище вивчення
фонд бібліотеки
когнітивна узгодженість
інформаційна узгодженість
технологічна узгодженість
безперервне електронне навчання
модель предметної області
модель навчального матеріалу
баражування
перегляд
пошук
дослідження
розвідка
мандрування
виконання вправ
самотестування
інтерфейс користувача
графічна візуалізація
Дата публікації: 2021
Видавництво: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Отенко В. І. Про концепцію інтегрованого середовища студіювання дисципліни / В. І. Отенко // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. III. - С. 49-52.
Короткий огляд (реферат): З кінця 80-х років минулого століття у методології технологій електронного навчання широкого поширення набула конструктивістська парадигма щодо поглядів на набуття знань людиною. Під впливом цієї парадигми увага значної частини розробників ТЕН почала зміщуватися від створення засобів підтримки навчання, тобто фактично діяльності викладача, до створення засобів, які б забезпечували комп’ютерну підтримку процесів видобування та конструювання знань людиною, що дістали назву когнітивних або ментальних.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3445
Розташовується у зібраннях:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА III

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
megu.rovno.ua.Всі науки_Листопад_2021_Ч.3-49-52.pdf361.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.