Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3452
Назва: | ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАТИСТИЧНО ЗНАЧУЩИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ВИМІРЮВАНЬ З ВИКОРИСТАННЯМ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ |
Інші назви: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року) |
Автори: | Ільків, О. С. Пришляк, О. О. Матвіїв, В. І. |
Ключові слова: | галузь фізичної культури і спорту корекція навчальних досягнень тестові методики запровадження комп’ютерних технологій навчально-виховний процес якость засвоєння вивченого матеріалу організація навчального процесу педагогічні вимірювання статистична теорія статистично значущі вимірювання математично-статистичні методи об’єктивна оцінка адаптивні тести Moodle SQL статистичний аналіз даних аналіз результатів тестування кількісний аналіз крива розподілу емпіричних даних прогностична формула Спірмена-Брауна коефіцієнт кореляції |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" |
Бібліографічний опис: | Ільків О. С. Забезпечення статистично значущих результатів педагогічних вимірювань з використанням комп’ютерних технологій / О. С. Ільків, О. О. Пришляк, В. І. Матвіїв // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. III. - С. 27-31. |
Короткий огляд (реферат): | Процес формування сучасного фахівця галузі фізичної культури і спорту є складним та багатогранним. Проблемою забезпечення високої якості навчання є постійна корекція навчальних досягнень. Результати навчання отримують через проведення різнопланових педагогічних вимірювань. Для забезпечення високого рівня результатів навчання використовують тестові методики. Тестові методики є науково обґрунтованим інструментом оцінювання знань. Запровадження комп’ютерних технологій в навчально-виховний процес та адаптація їх до проведення статистично значущих педагогічних вимірювань породжує проблему адекватності отриманих результатів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3452 |
Розташовується у зібраннях: | ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА III |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
megu.rovno.ua.Всі науки_Листопад_2021_Ч.3-27-31.pdf | 364.88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.