Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3465
Назва: | ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ НАРОДНОЇ ПЕДАГОГІКИ |
Інші назви: | КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА НА ЗДОБУТТЯ СТУПЕНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ «МАГІСТР» |
Автори: | Гурай, І. В. |
Ключові слова: | виховання молодші школярі екологічні знання засоби народної педагогіки методи екологічного виховання закладі вищої освіти екологічні цінності екологічні цінності майбутнього вчителя професійна підготовка проблеми екологічного виховання поняття змісту екологічної освіти екологічна культура учня метод екологічної лабілізації метод екологічної рефлексії метод екологічної ідентифікації метод екологічної емпатії метод екологічної турботи метод ритуалізації екологічної діяльності метод екологічних експектацій метод бесіди метод прикладу метод інтерв’ю метод анкетування метод педагогічного спостереження метод екологічної гри екологічний табір-експедиція екологічний матеріал сутність екологічного виховання |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Гурай І. В. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до екологічного виховання молодших школярів засобами народної педагогіки : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / І. В. Гурай ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. заг. педагогіки та дошк. освіти. - Рівне, 2020. - 122 с. |
Серія/номер: | 013;Початкова освіта |
Короткий огляд (реферат): | Процес розвитку й виховання екологічно культурної особистості молодшого школяра, з урахуванням того, що для нього в подальшому житті екологічна освіченість та екологічні знання мають стати пріоритетними, потребує якісно нових підходів до екологічної підготовки педагогічних кадрів, здатних не лише збудити прагнення до знань, а й оволодіти способами їх самостійного здобування та подальшого використання. Водночас, цілком очевидним є протиріччя між ускладненим соціальним замовленням, пов’язаним з особистісно-професійною підготовкою вчителя, і усталеною практикою, що віддзеркалює екологічну орієнтацію педагога переважно на репродуктивний характер виконання професійних функцій. У зв’язку з цим назріла необхідність відмовитися від стереотипів підготовки майбутніх учителів, зокрема, до екологічно-компетентного стимулювання пізнавальної активності учнів. Перед педагогічним закладом вищої освіти постає завдання – підготувати студентів до еколого-педагогічної діяльності, в якій засвоєння знань, умінь і навичок з цілей освіти перетворилося б на засоби розвитку екологічної активності учнів. Школі потрібен учитель, здатний підтримувати й розвивати екологічну активність школярів. Учитель повинен уміти поєднувати зміст шкільної програми з інтересами дітей. Оволодіння такою здатністю якраз і становить сутність готовності майбутніх учителів початкової школи до розвитку екологічної активності учнів молодших класів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3465 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи кафедри теорії та методики початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Магістерська_Гурай2020.pdf | 1.11 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.