Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3465
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГурай, І. В.-
dc.date.accessioned2023-04-24T08:22:05Z-
dc.date.available2023-04-24T08:22:05Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГурай І. В. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до екологічного виховання молодших школярів засобами народної педагогіки : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / І. В. Гурай ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. заг. педагогіки та дошк. освіти. - Рівне, 2020. - 122 с.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3465-
dc.description.abstractПроцес розвитку й виховання екологічно культурної особистості молодшого школяра, з урахуванням того, що для нього в подальшому житті екологічна освіченість та екологічні знання мають стати пріоритетними, потребує якісно нових підходів до екологічної підготовки педагогічних кадрів, здатних не лише збудити прагнення до знань, а й оволодіти способами їх самостійного здобування та подальшого використання. Водночас, цілком очевидним є протиріччя між ускладненим соціальним замовленням, пов’язаним з особистісно-професійною підготовкою вчителя, і усталеною практикою, що віддзеркалює екологічну орієнтацію педагога переважно на репродуктивний характер виконання професійних функцій. У зв’язку з цим назріла необхідність відмовитися від стереотипів підготовки майбутніх учителів, зокрема, до екологічно-компетентного стимулювання пізнавальної активності учнів. Перед педагогічним закладом вищої освіти постає завдання – підготувати студентів до еколого-педагогічної діяльності, в якій засвоєння знань, умінь і навичок з цілей освіти перетворилося б на засоби розвитку екологічної активності учнів. Школі потрібен учитель, здатний підтримувати й розвивати екологічну активність школярів. Учитель повинен уміти поєднувати зміст шкільної програми з інтересами дітей. Оволодіння такою здатністю якраз і становить сутність готовності майбутніх учителів початкової школи до розвитку екологічної активності учнів молодших класів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.relation.ispartofseries013;Початкова освіта-
dc.subjectвихованняen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectекологічні знанняen_US
dc.subjectзасоби народної педагогікиen_US
dc.subjectметоди екологічного вихованняen_US
dc.subjectзакладі вищої освітиen_US
dc.subjectекологічні цінностіen_US
dc.subjectекологічні цінності майбутнього вчителяen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectпроблеми екологічного вихованняen_US
dc.subjectпоняття змісту екологічної освітиen_US
dc.subjectекологічна культура учняen_US
dc.subjectметод екологічної лабілізаціїen_US
dc.subjectметод екологічної рефлексіїen_US
dc.subjectметод екологічної ідентифікаціїen_US
dc.subjectметод екологічної емпатіїen_US
dc.subjectметод екологічної турботиen_US
dc.subjectметод ритуалізації екологічної діяльностіen_US
dc.subjectметод екологічних експектаційen_US
dc.subjectметод бесідиen_US
dc.subjectметод прикладуen_US
dc.subjectметод інтерв’юen_US
dc.subjectметод анкетуванняen_US
dc.subjectметод педагогічного спостереженняen_US
dc.subjectметод екологічної гриen_US
dc.subjectекологічний табір-експедиціяen_US
dc.subjectекологічний матеріалen_US
dc.subjectсутність екологічного вихованняen_US
dc.titleПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ НАРОДНОЇ ПЕДАГОГІКИen_US
dc.title.alternativeКВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА НА ЗДОБУТТЯ СТУПЕНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ «МАГІСТР»en_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи кафедри теорії та методики початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Магістерська_Гурай2020.pdf1.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.