Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3466
Title: | ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА |
Other Titles: | PREPARATION OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS FOR INTRODUCTION OF INTERACTIVE TECHNOLOGIES OF ART EDUCATION IN THE PROCESS OF EDUCATION |
Authors: | Костюкович, Т. П. Kostiukovych, T. P. |
Keywords: | професійна підготовка технологія інтерактивні технології мистецька освіта вчителі початкової школи образотворче мистецтво professional training technology interactive technologies art education primary school teachers fine arts |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Костюкович Т. П. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до впровадження інтерактивних технологій мистецької освіти у процесі навчання образотворчого мистецтва : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Т. П. Костюкович ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. теорії та метод. початкової освіти. - Рівне, 2021. - 150с. |
Series/Report no.: | 013;Початкова освіта |
Abstract: | У магістерській роботі здійснено теоретичне обґрунтування та практичне розв’язання актуальної наукової проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до впровадження інтерактивних технологій мистецької освіти у процесі навчання образотворчого мистецтва. На підставі концептуальних засад розроблено і експериментально перевірено структурно-функціональну модель процесу формування професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до впровадження інтерактивних технологій мистецької освіти у процесі навчання образотворчого мистецтва; представлено результати діагностування когнітивної, мотиваційної, ціннісно-естетичної, діяльнісно-технологічної та особистісно-рефлексивної складових професійної готовності майбутнього педагога початкових класів до мистецько-освітньої діяльності; охарактеризовано організаційно-методичне забезпечення підготовки студентів педагогічних факультетів у галузі мистецької освіти та доведено результативність впровадження експериментальної моделі. На основі отриманих результатів обґрунтовано перспективні напрями подальшого вивчення проблеми. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3466 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи кафедри теорії та методики початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
КОСТЮКОВИЧ Т.П. 013 ПО МАГ РОБ 2021.pdf | 2.38 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.