Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3467
Назва: | ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНО-ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ |
Інші назви: | FORMATION OF THE FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHER READINESS TO USE EDUCATIONAL AND GAME TECHNOLOGIES |
Автори: | Пріма, Д. А. Prima, D. A. |
Ключові слова: | готовність інтеграція майбутній учитель модель навчально-ігрові технології педагогічні умови ігротехнічна професійна підготовка readiness integration future teacher model educational and game technologies pedagogical conditions game technical professional training |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Пріма Д. А. Формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до використання навчально-ігрових технологій : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Д. А. Пріма ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. теорії та метод. початкової освіти. - Рівне, 2022. - 94 с. |
Серія/номер: | 013;Початкова освіта |
Короткий огляд (реферат): | У магістерській роботі розроблено модель формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до використання навчально-ігрових технологій у професійній діяльності, що відображає взаємозв’язки цільового, змістового, процесуального і результативного блоків; визначено й теоретично обґрунтовано педагогічні умови її реалізації (розвиток позитивної мотивації студентів до застосування навчально-ігрових технологій шляхом включення їх у квазіпрофесійну діяльність; відбір і реалізація змісту навчальних дисциплін, орієнтованих на формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до використання навчально-ігрових технологій, на основі інтеграції загальнопедагогічних, методичних і спеціальних (ігротехнічних) знань; посилення практичної спрямованості процесу професійної підготовки, що ґрунтується на принципах варіативності та взаємозв’язку традиційних й інноваційних методів, форм і видів діяльності, які забезпечують інтеграцію компонентів готовності майбутнього вчителя початкових класів до використання навчально-ігрових технологій у професійній діяльності; розкрито сутність і зміст структурних компонентів готовності студентів до використання навчально-ігрових технологій (мотиваційний, когнітивний, операційний); визначено критерії, показники та рівні досліджуваної готовності; уточнено зміст ключових категорій дослідження; подальшого розвитку набули ідеї оновлення змісту професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3467 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи кафедри теорії та методики початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПРІМА Д.А. 013 ПО МАГ РОБ 2022.pdf | 864.26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.