Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3467
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПріма, Д. А.-
dc.contributor.authorPrima, D. A.-
dc.date.accessioned2023-04-24T08:54:34Z-
dc.date.available2023-04-24T08:54:34Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПріма Д. А. Формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до використання навчально-ігрових технологій : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Д. А. Пріма ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. теорії та метод. початкової освіти. - Рівне, 2022. - 94 с.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3467-
dc.description.abstractУ магістерській роботі розроблено модель формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до використання навчально-ігрових технологій у професійній діяльності, що відображає взаємозв’язки цільового, змістового, процесуального і результативного блоків; визначено й теоретично обґрунтовано педагогічні умови її реалізації (розвиток позитивної мотивації студентів до застосування навчально-ігрових технологій шляхом включення їх у квазіпрофесійну діяльність; відбір і реалізація змісту навчальних дисциплін, орієнтованих на формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до використання навчально-ігрових технологій, на основі інтеграції загальнопедагогічних, методичних і спеціальних (ігротехнічних) знань; посилення практичної спрямованості процесу професійної підготовки, що ґрунтується на принципах варіативності та взаємозв’язку традиційних й інноваційних методів, форм і видів діяльності, які забезпечують інтеграцію компонентів готовності майбутнього вчителя початкових класів до використання навчально-ігрових технологій у професійній діяльності; розкрито сутність і зміст структурних компонентів готовності студентів до використання навчально-ігрових технологій (мотиваційний, когнітивний, операційний); визначено критерії, показники та рівні досліджуваної готовності; уточнено зміст ключових категорій дослідження; подальшого розвитку набули ідеї оновлення змісту професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.relation.ispartofseries013;Початкова освіта-
dc.subjectготовністьen_US
dc.subjectінтеграціяen_US
dc.subjectмайбутній учительen_US
dc.subjectмодельen_US
dc.subjectнавчально-ігрові технологіїen_US
dc.subjectпедагогічні умовиen_US
dc.subjectігротехнічна професійна підготовкаen_US
dc.subjectreadinessen_US
dc.subjectintegrationen_US
dc.subjectfuture teacheren_US
dc.subjectmodelen_US
dc.subjecteducational and game technologiesen_US
dc.subjectpedagogical conditionsen_US
dc.subjectgame technical professional trainingen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНО-ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙen_US
dc.title.alternativeFORMATION OF THE FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHER READINESS TO USE EDUCATIONAL AND GAME TECHNOLOGIESen_US
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи кафедри теорії та методики початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПРІМА Д.А. 013 ПО МАГ РОБ 2022.pdf864.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.