Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3470
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стрільчук, Ю. Г. | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-24T10:48:23Z | - |
dc.date.available | 2023-04-24T10:48:23Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Стрільчук Ю. Г. Підготовка майбутніх вчителів до організації співпраці з батьками учнів у контексті реалізації ідей нової української школи : : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Ю. Г. Стрільчук ; ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. теорії та метод. початкової освіти. - Рівне, 2020. - 108. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3470 | - |
dc.description.abstract | Сучасний розвиток педагогічної науки в Україні передбачає обґрунтування і реалізацію теоретико-методологічних засад навчання та виховання, сформованих у процесі становлення вітчизняної педагогіки. Сформованість моральних норм як внутрішніх регуляторів поведінки суттєво впливає на життєдіяльність особистості, забезпечуючи її моральний і духовний розвиток. Визнаючи школу провідною ланкою виховання молоді, потрібно зазначити, що без єдності зусиль з сім’єю, ефективність виховання буде низькою. У сім’ї створюються умови для соціалізації дитини, оволодіння духовною культурою, моральними цінностями нації. Рівень культури батьківсько-дитячих взаємин у сім’ї визначає якість психічного, емоційного та морального розвитку дитини, підготовки її до різнорівневих контактів поза сімейним мікросередовищем. Найважливішими соціальними інститутами, на які покладено відповідальність за навчання й виховання молоді, як відомо, є сім’я та школа. Це підкреслено й у цілому ряді законодавчих документів, зокрема в Законі України «Про загальну середню освіту», Національній доктрині розвитку освіти України у ХХІ ст., Концепції національного виховання, Національній програмі «Діти України» та «Українська родина», «Програмі підтримки сім’ї у 2007–2010 рр.», Концепції Нової української школи. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | - |
dc.subject | підготовка майбутніх вчителів | en_US |
dc.subject | Нова українська школа | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | модернізація освітньої галузі | en_US |
dc.subject | Про освіту | en_US |
dc.title | ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ СПІВПРАЦІ З БАТЬКАМИ УЧНІВ У КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ІДЕЙ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | en_US |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи кафедри теорії та методики початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Магістерська_Стрільчук2020.pdf | 783.18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.