Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3472
Назва: | Підготовка майбутніх учителів початкової школи до впровадження ігрових технологій у процесі вивчення природничої освітньої галузі |
Автори: | Цьока, М. М. |
Ключові слова: | підготовка майбутніх вчителів початкова школа початкова освіта впровадження ігрових технологій ігрові технології вивчення природничої освітньої галузі природничо освітня галузь підготовка студентів до впровадження ігрових технологій |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Цьока М. М. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до впровадження ігрових технологій у процесі вивчення природничої освітньої галузі : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / М. М. Цьока ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. теорії та метод. початкової освіти. - Рівне, 2020. - 124 с. |
Серія/номер: | 013;Початкова освіта |
Короткий огляд (реферат): | Реформування загальної середньої освіти в Україні, зокрема запровадження Концепції «Нова українська школа» й Державного стандарту початкової освіти, вимагає суттєвих змін як самої педагогічної діяльності, її принципів, умов та засобів здійснення, так і змісту, форм та методів професійної підготовки вчителів початкових класів. Основоположними вимогами до їх професійної діяльності та професійної компетентності визначено володіння сучасними технологіями та методами навчання, що є не лише надійними засобами розвитку академічних здібностей молодших школярів, їх ключових компетентностей, а й інструментами збереження та розвитку унікальності й обдарованості кожної дитини, цінності дитинства та радості пізнання, міцного здоров’я й добробуту, створення атмосфери довіри, взаємоповаги та підтримки, що зазначено в Законах України «Про освіту» (2017), «Про повну загальну середню освіту» (2020), Державному стандарті початкової освіті (2018), Розпорядженні КабМіну України № 988-р від 14.12.2016 «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 р. та інших нормативно-правових актах . Серед таких новітніх технологій провідне місце посідають ігрові технології навчання, підготовка до реалізації яких на сьогодні стає пріоритетом вітчизняної освіти вчителів початкової школи, що зазначено в Наказі МОН України № 223 від 05.03.2018. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3472 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи кафедри теорії та методики початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Магістерські_Цьока2020.pdf | 1.17 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.