Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3474
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Люмaх, І. П. | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-24T11:10:01Z | - |
dc.date.available | 2023-04-24T11:10:01Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Люмaх І. П. Формування інформатичної компетентності майбутніх учителів початкової школи : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / І. П. Люмах ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. теорії та метод. початкової освіти. - Рівне, 2020. - 125 с. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3474 | - |
dc.description.abstract | В умовах гуманізації та демократизації суспільства, швидкої його інформатизації та комп’ютеризації, стрімкого науково-технічного прогресу, різкої зміни суспільних відносин, соціальних орієнтирів та ідеалів, переоцінки цінностей, за яких здійснюється реформування системи освіти, актуалізується проблема модернізації процесу підготовки вчителя нової генерації. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | - |
dc.subject | інформатична компетенція вчителів | en_US |
dc.subject | компетенції майбутніх вчителів | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | початкова освіта | en_US |
dc.subject | структура інформатичних компетентностей | en_US |
dc.subject | майбутні педагоги | en_US |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ | en_US |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи кафедри теорії та методики початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Робота_Люмах_Iван2020.pdf | 2.09 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.