Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3486
Назва: ОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Автори: Хом’як, О. А.
Ключові слова: інклюзивна освіта
Про освіту
деінституціалізація
індивідуалізація
диференціація
освітній процес
інноваційні технології
технології індивідуалізації освітнього процесу
технології спільного викладання в інклюзивному класі
паралельне викладання
диференційоване викладання
викладання в команді
інклюзивне середовище
технології подолання навчальних і поведінкових труднощів
технології спеціальної педагогіки
технології нейропсихологічного підходу
система PECS
аутистичний спектр ТЕАССН
технології адаптації освітнього середовища
навчання дітей з ООП
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Хом’як О. А. Організація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в освітньому середовищі / О. А. Хом’як // Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конференції з міжнар. участю (11-12 черв. 2021 р., м. Чернігів) / Нац. у-т «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - С. 116-120.
Серія/номер: 013;Початкова освіта
Короткий огляд (реферат): Упродовж останніх десятиліть Україна здійснила значний прорив у напрямку запровадження інклюзивної освіти. Свідченням цьому є державні нормативні документи: Конституція України, Закон України «Про освіту», Закон України «Про охорону дитинства», Концепція розвитку інклюзивної освіти в Україні, різноманітні Постанови кабінету міністрів України, Накази Міністерства науки і освіти України та ін. До завдань реалізації цих нормативно-правових документів (у сфері інклюзивної освіти) належить: забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітей, що потребують додаткової освітньої підтримки, розширення мережі інклюзивних закладів освіти, деінституціалізація, індивідуалізація і диференціація освітнього процесу, створення команд психолого-педагогічної підтримки та супроводу дітей, котрі потребують додаткової освітньої підтримки в освітньому середовищі та багато інших, вирішення яких сприятиме позитивним змінам на всіх рівнях освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3486
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи кафедри теорії та методики початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матеріали_науково_практичної_конференції_СИНЕРГІЯ_ФОРМАЛЬНОЇ,_НЕФОРМ-116-120.pdfОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ352.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.