Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3489
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хом’як, О. А. | - |
dc.contributor.author | Дрикалович, О. М. | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-25T10:27:12Z | - |
dc.date.available | 2023-04-25T10:27:12Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Хом’як О. А. Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в закладі дошкільної освіти / О. А. Хом’як, О. М. Дрикалович // Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конференції з міжнар. участю (11-12 черв. 2021 р., м. Чернігів) / Нац. у-т «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - С. 137-140. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3489 | - |
dc.description.abstract | Розбудова інклюзивної системи в Україні потребує вирішення питання забезпечення права дітей дошкільного віку, котрі потребують додаткової освітньої підтримки, навчатися в середовищі однолітків. Пріоритетними стають питання організації і забезпечення закладом дошкільної освіти (ЗДО) умов для повноцінного інтелектуального, фізичного, морального й творчого розвитку дошкільників з особливими освітніми потребами (ООП). Діяльність інклюзивного закладу освіти, як інноваційного, залежить від активної й творчої участі його педагогів, рівня ефективності професійної взаємодії та роботи в команді для забезпечення освітніх потреб здобувачів освіти. Із запровадженням інклюзивного навчання в Україні розробка моделей психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання визначена як один із пріоритетний напрямів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | - |
dc.subject | інклюзивна освіта | en_US |
dc.subject | інклюзивна система України | en_US |
dc.subject | інклюзія | en_US |
dc.subject | інклюзивне навчання | en_US |
dc.subject | дошкільнята | en_US |
dc.subject | дошкільна освіта | en_US |
dc.subject | освітні потреби | en_US |
dc.subject | особливі освітні потреби | en_US |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | en_US |
dc.subject | психологічна допомога | en_US |
dc.subject | психолого-педагогічний супровід | en_US |
dc.subject | супровід дитини з ООП | en_US |
dc.subject | мультидисциплінарна команда | en_US |
dc.subject | командний підхід | en_US |
dc.subject | освіта дітей з особливими потребами | en_US |
dc.subject | педагогічний супровід молодших школярів | en_US |
dc.subject | інтеграція професіоналів | en_US |
dc.subject | інклюзивне освітнє середовище | en_US |
dc.title | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Наукові роботи кафедри теорії та методики початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Матеріали_науково_практичної_конференції_СИНЕРГІЯ_ФОРМАЛЬНОЇ,_НЕФОРМ-137-140.pdf | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | 344.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.