Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3491
Title: ДИДАКТИЧНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Authors: Пагута, Т. І.
Keywords: ігра
дидактичні ігри
логіко-математична компетентність дітей
дошкільнята
дошкільна освіта
процес навчання
словниковий запас
предметні ігри
настільно-друковані ігри
словесні ігри
компетентнісний підхід
креативна педагогіка
Issue Date: 2021
Publisher: Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка
Citation: Пагута Т. І. Дидактичні ігри як засіб формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку / Т. І. Пагута // Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конференції з міжнар. участю (11-12 черв. 2021 р., м. Чернігів) / Нац. у-т «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - С. 27-30.
Series/Report no.: 013;Початкова освіта
Abstract: Дошкільна освіта є першою ланкою системи освіти в нашій державі, що закладає фундамент розвитку особистості дитини. Вона здійснюється відповідно до Базового компонента дошкільної освіти та освітніх програм. Зміст Базового компонента дошкільної освіти та освітніх програм побудовано з врахуванням вікових можливостей дітей на основі компетентнісного підходу відповідно до освітніх ліній. Набуття різних видів компетенцій дитиною дошкільного віку відбувається в різних видах діяльності, зокрема в ігровій, яка є провідною для дітей дошкільного віку.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3491
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матеріали_науково_практичної_конференції_СИНЕРГІЯ_ФОРМАЛЬНОЇ,_НЕФОРМ-27-30.pdfДИДАКТИЧНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ345.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.