Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3493
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельничук, Л. Б.-
dc.date.accessioned2023-04-25T11:08:24Z-
dc.date.available2023-04-25T11:08:24Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМельничук Л. Б. Критеріальна характеристика готовності майбутніх вихователів до діяльності в умовах інноваційного освітнього середовища закладу дошкільної освіти / Л. Б. Мельничук // Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конференції з міжнар. участю (11-12 черв. 2021 р., м. Чернігів) / Нац. у-т «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - С. 106-110.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3493-
dc.description.abstractМодернізація системи професійної освіти України зумовлена змінами в соціально-економічній та соціокультурній сферах життя суспільства, пов’язаних із входженням України в європейський освітній простір, потребами в принципово новому поколінні професійних педагогічних кадрів, які б відповідали вимогам внутрішнього та зовнішнього ринків праці. Державна політика в галузі вищої освіти спрямована на якісну, конкурентоспроможну підготовку та вдосконалення педагогічних кадрів закладів дошкільної освіти, які відповідатимуть вимогам інноваційного сталого розвитку суспільства, економіки, кожного громадянина, про що йдеться в Національній стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки [4]. Таким чином, суспільство України потребує від сучасної системи освіти творчого, ініціативного, конкурентоспроможного вихователя, здатного адаптуватись до мінливих умов сьогодення, критично мислити, успішно реалізувати себе в професійній діяльності в умовах інноваційного освітнього середовища в умовах закладу дошкільної освіти.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.relation.ispartofseries013;Початкова освіта-
dc.subjectпрофесійна освітаen_US
dc.subjectпідготовка майбутніх вчителівen_US
dc.subjectінноваційне освітнє середовищеen_US
dc.subjectдошкільнятаen_US
dc.subjectдошкільна освітаen_US
dc.subjectдошкільне вихованняen_US
dc.subjectєвропейський освітній простірen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectпедагогічна діяльністьen_US
dc.subjectкритеріїen_US
dc.subjectмотиваційно-ціннісний критерійen_US
dc.subjectпоказник когнітивного критеріюen_US
dc.subjectінноваційні технологіїen_US
dc.subjectпедагогічні технологіїen_US
dc.subjectавторські технологіїen_US
dc.subjectмоделюючий рівеньen_US
dc.subjectадаптивний рівеньen_US
dc.subjectпрофесійна діяльністьen_US
dc.titleКРИТЕРІАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матеріали_науково_практичної_конференції_СИНЕРГІЯ_ФОРМАЛЬНОЇ,_НЕФОРМ-106-110.pdfКРИТЕРІАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ350.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.