Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3508
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельничук, Л. Б.-
dc.date.accessioned2023-04-26T07:54:20Z-
dc.date.available2023-04-26T07:54:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМельничуку Л. Б. Критерії, показники та рівні готовності майбутніх учителів до професійної діяльності в умовах інноваційного освітнього середовища / Л. Б. Мельничук // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 270-274.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3508-
dc.description.abstractРеформування освіти в Україні спрямовано на створення необхідних умов для розвитку здібностей, творчих обдарувань підростаючого покоління, його духовної, загальної та інтелектуальної культури. Ефективність діяльності закладу вищої освіти мірою визначається інноваційним освітнім середовищем, яке має свою структуру та зміст.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.relation.ispartofseries013;Початкова освіта-
dc.subjectреформування освіти в Україніen_US
dc.subjectзаклади вищої освітиen_US
dc.subjectінноваційне освітнє середовищеen_US
dc.subjectосвітнє середовищеen_US
dc.subjectадміністративні новаціїen_US
dc.subjectпедагогічна діяльністьen_US
dc.subjectпрофесійна інноваційна діяльністьen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectЗВОen_US
dc.titleКРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩАen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник тез МЕГУ ім.акад. С.Дем'янчука-270-274.pdfКРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА785.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.