Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3510| Title: | ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНА МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ З НАРОДОЗНАВСТВОМ |
| Other Titles: | Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції |
| Authors: | Максимчук, Н. С. |
| Keywords: | народознавство дошкільна освіта національно-патріотичне виховання заклади дошкільної освіти авторська модель підготовка майбутніх вчителів майбутні вихователі Концепція національно-патріотичного виховання |
| Issue Date: | 2019 |
| Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
| Citation: | Максимчук Н. С. Теоретико-методична модель підготовки майбутніх вихователів до ознайомлення дітей з народознавством / Н. С. Максимчук // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 261-264. |
| Series/Report no.: | 013;Початкова освіта |
| Abstract: | Стратегічним завданням сучасних закладів вищої освіти є підготовка фахівців, які здатні зберегти та продовжити українські історико-культурні традиції, використати ідеї української народної педагогіки в закладах дошкільної освіти, адже шлях до досягнень світової культури лежить через закріплення національної самосвідомості народу. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3510 |
| Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Збірник тез МЕГУ ім.акад. С.Дем'янчука-261-264.pdf | ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНА МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ З НАРОДОЗНАВСТВОМ | 673.79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.