Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3513| Назва: | ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ШЛЯХОМ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З КОСІВСЬКИМ РОЗПИСОМ |
| Інші назви: | Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції |
| Автори: | Кревська, А. О. |
| Ключові слова: | старший дошкільний вік косівський розпис формування художньо-творчої активності художньо-творча активність зображувальна діяльність концепція художньо-естетичної освіти дошкільників естетична діяльність розвивальні заняття створення декоративного зображення декоративне малювання образотворче мистецтво мистецтво |
| Дата публікації: | 2019 |
| Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
| Бібліографічний опис: | Кревська А. О. Формування художньо-творчої активності дітей старшого дошкільного віку шляхом ознайомлення з косівським розписом / А. О. Кревська // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 248-250. |
| Серія/номер: | 013;Початкова освіта |
| Короткий огляд (реферат): | Оскільки дитина дуже рано починає прагнути відобразити власні уявлення про оточуючий її світ і використовує для цього рухи, звуки, міміку. Матеріальне втілення складених образів є засобом перевірки та збагачення їх. Діяльність дітей дуже скромна, її види обмежені і відповідають віковим можливостям. Зображувальна діяльність розглядається вченими як засіб пізнання дитиною навколишнього світу (Н. Сакуліна), себе і власних можливостей (О. Дронова); спілкування дитини з оточуючими людьми і соціумом (В. Мухіна); естетичного розвитку (Н. Ветлугіна, Є. Торшилова); корекції особистості (М. Бурно, О. Копитін); діагностики (О. Потьомкіна, Є. Романова, С. Степанов); як середовище розвитку і саморозвитку (В. Петровський, Р. Чумічева); спілкування в системах «педагог-дитина», «дитина-дитина» (О. Дронова, Р. Чумічева); форма самовираження, самореалізації та самоствердження дитини (О. Дронова, В. Мухіна). |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3513 |
| Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Збірник тез МЕГУ ім.акад. С.Дем'янчука-248-250.pdf | ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ШЛЯХОМ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З КОСІВСЬКИМ РОЗПИСОМ | 571.24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.