Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3516| Title: | УЯВЛЕННЯ ПРО ЧАС ЯК СКЛАДОВА РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ |
| Other Titles: | Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції |
| Authors: | Карпів, І. Є. |
| Keywords: | дошкільна освіта дошкільнята дошкільний вік розвиток часових уявлень відчуття часу робота з календарем дидактичні ігри та вправи розв’язування задач логіко-математичний розвиток дошкільнят дошкільне виховання |
| Issue Date: | 2019 |
| Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
| Citation: | Карпів І. Є. Уявлення про час як складова розумового розвитку дітей старшого дошкільного віку / І. Є. Карпів // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 239-242. |
| Series/Report no.: | 012;Дошкільна освіта |
| Abstract: | Одним із важливих напрямків модернізації освіти, визначених у Національній доктрині розвитку освіти та Державній національній програмі «Освіта. Україна XXI століття», є «оновлення змісту, форм і методів дошкільного виховання відповідно до вікових особливостей дітей дошкільного віку». |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3516 |
| Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Збірник тез МЕГУ ім.акад. С.Дем'янчука-239-242.pdf | УЯВЛЕННЯ ПРО ЧАС ЯК СКЛАДОВА РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | 675.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.