Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/351
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНазаров Андрій-
dc.date.accessioned2018-04-20T11:13:12Z-
dc.date.available2018-04-20T11:13:12Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/351-
dc.description.abstractВ статті досліджено використання баз даних в процесі викладання інформатики і комп’ютерної техніки у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації. Визначено ключові чинники, які впливають на засвоєння студентами матеріалу, отриманого ними під час заняття. Запропоновано інноваційні підходи для удосконалення процесу викладання інформатики і комп’ютерної техніки та покращення засвоєння матеріалу студентами. // The article investigates the use of databases in teaching computer science and computer engineering in the educational establishments of the I-II levels of accreditation. The key factors that affect the digestion of new material by students were found out. It was proposed to use an innovative approach to improve the process of teaching computer science and computer engineering and improving student learning.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 2 (2). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2014.- 421 с. - С. 283-290.en_US
dc.subjectБаза даних, інформатика, комп’ютерна техніка, система керування базами даних, інформаційні технології, мультимедійні технології, інформаційні процеси.en_US
dc.subjectDatabase, computer science and computer engineering, database management system, information technology, multimedia technology, IT processes.en_US
dc.titleПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ БАЗ ДАНИХ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ І КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ У ВНЗ І-ІІ РІВНЯ АКРЕДИТАЦІЇen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2014. № 2 (2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Студентська стаття - Назаров.pdf580.72 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.