Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3520| Title: | СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЯК ОСНОВНИЙ МЕТОД ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З ПРИРОДОЮ | 
| Other Titles: | Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції | 
| Authors: | Волинець, Ю. М. | 
| Keywords: | спостереження дошкільний вік дошкільнята дошкільне виховання пізнавальна діяльність ефективність спостереження педагогічне дослідження ознайомлення дошкільників з природою  | 
| Issue Date: | 2019 | 
| Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | 
| Citation: | Волинець Ю. М. Спостереження як основний метод ознайомлення дошкільників з природою / Ю. М. Волинець // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 226-229. | 
| Series/Report no.: | 012;Дошкільна освіта | 
| Abstract: | Ознайомлення дітей з природою – одне із головних засобів їх розвитку. В процесі ознайомлення з природою розширюється орієнтація дітей в навколишньому середовищі, формуються пізнавальні здібності, виховується відповідальне відношення до природи. Ознайомлення дітей з природою пропонує дати їм відповідний об’єм знань про предмети, явища живої та неживої природи, виховання інтересу і любові до неї. | 
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3520 | 
| Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Збірник тез МЕГУ ім.акад. С.Дем'янчука-226-229.pdf | СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЯК ОСНОВНИЙ МЕТОД ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З ПРИРОДОЮ | 689.46 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.