Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3521
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ващук, А. С. | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-26T11:47:34Z | - |
dc.date.available | 2023-04-26T11:47:34Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Ващук А. С. Сучасні підходи до логіко-математичного розвитку дошкільників / А. С. Ващук // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 222-225. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3521 | - |
dc.description.abstract | У Законі України «Про дошкільну освіту» записано: «Дошкільна освіта – це цілісний процес, спрямований на забезпечення різнобічного розвитку дитини дошкільного віку відповідно до її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей, культурних потреб». З погляду сучасної дошкільної освіти, дітей слід навчити не тільки обчислювати, вимірювати, розрізняти геометричні фігури, орієнтуватися в часі, у просторі, а й учити логічно мислити, розвивати творчі здібності, пізнавальні інтереси. Математичний розвиток дитини складається з двох взаємопов’язаних основних ліній: логічної (тобто підготовки мислення до способів міркування) і математичної (тобто формування математичних уявлень). | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 012;Дошкільна освіта | - |
dc.subject | дошкільна освіта | en_US |
dc.subject | дошкільники | en_US |
dc.subject | Про дошкільну освіту | en_US |
dc.subject | сучасна дошкільна освіта | en_US |
dc.subject | українське дошкілля | en_US |
dc.subject | логіко-математичний розвиток дітей | en_US |
dc.subject | гра | en_US |
dc.subject | творче мислення | en_US |
dc.subject | дослідницька діяльність | en_US |
dc.subject | логічне мислення | en_US |
dc.subject | креативність | en_US |
dc.subject | розвиток логічного мислення | en_US |
dc.subject | логіко-математичні ігри | en_US |
dc.title | СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКІВ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Збірник тез МЕГУ ім.акад. С.Дем'янчука-222-225.pdf | СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКІВ | 673.73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.