Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3527
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛужицька, М. М.-
dc.date.accessioned2023-04-26T12:43:47Z-
dc.date.available2023-04-26T12:43:47Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛужицька М. М. Сучасні тенденції теорії і практики професійної підготовки вчителя початкової школи у галузі мистецької освіти в ХХ – ХХІ столітті / М. М. Лужицька // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 196-202.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3527-
dc.description.abstractУ сучасних умовах соціально-економічного розвитку українського суспільства особливого значення набуває гуманізація системи національної освіти шляхом залучення мистецької спадщини до процесу формування підростаючого покоління. Становлення духовного світу особистості, її морально-естетичних якостей, емоційно-ціннісної сфери залежить від залучення до національної культури, опанування історичного минулого, усвідомлення особливостей розвитку та пошанування до мистецьких надбань. Значущість та важливість мистецької освіти, спрямованої на розвиток, навчання та виховання сучасних дітей і молоді, сьогодні стає дедалі актуальнішою і справедливо набуває загальносуспільної поваги та визнання в українському суспільстві. Аналіз процесу становлення і розвитку мистецької освіти дозволяє повноцінно зрозуміти його історичні етапи, сутність, зміст, тенденції, а також дозволяє накреслити шляхи оптимізації його методів і форм у сучасних умовах.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.relation.ispartofseries013;Початкова освіта-
dc.subjectдошкільна освітаen_US
dc.subjectпрофесійна підготовка вчителівen_US
dc.subjectмистецька освіта в ХХ – ХХІ століттіen_US
dc.subjectмистецька освітаen_US
dc.subjectактуальність мистецької освітиen_US
dc.subjectпедагогіка мистецтваen_US
dc.subjectхудожньо-педагогічна підготовка вчителяen_US
dc.subjectмистецтвоen_US
dc.subjectметодика формування музично-творчого потенціалуen_US
dc.subjectобразотворче мистецтвоen_US
dc.subjectпедагогічна культураen_US
dc.subjectформування творчого мисленняen_US
dc.subjectметодика навчання мистецтваen_US
dc.titleСУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТЕОРІЇ І ПРАКТИКИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ В ХХ – ХХІ СТОЛІТТІen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференціїen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник тез МЕГУ ім.акад. С.Дем'янчука-196-202.pdfСУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТЕОРІЇ І ПРАКТИКИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ В ХХ – ХХІ СТОЛІТТІ581.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.