Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3535
Назва: ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНО-СМИСЛОВОЇ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Інші назви: Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції
Автори: Пріма, Д. А.
Ключові слова: початкова школа
початкова освіта
ціннісні орієнтації
система цінностей
гуманістичний мотив
педагогічна діяльність
особистісний смисл
педагогічна професія
професійна діяльність
Дата публікації: 2019
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Пріма Д. А. Формування ціннісно-смислової основи професійної позиції майбутнього вчителя початкової школи / Д. А. Пріма // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 162-165.
Серія/номер: 013;Початкова освіта
Короткий огляд (реферат): Передусім ми виходимо з того, що саме ціннісно-смислова сфера, відіграючи вирішальну роль в особистісно-професійному становленні майбутнього вчителя початкової школи, на наш погляд, є домінантою формування його професійної позиції, життєвих виборів, наповнених аксіологічним змістом, позаяк зумовлена сучасним соціальним замовленням на підготовку вчителя як транслятора цінностей та ініціатора ціннісно-мотиваційного розвитку суб’єктів освітнього процесу. А відтак, важливо, «щоб із ранніх етапів професійного становлення студенти почали осмислення свого ціннісного простору, побачили його зв'язок із цілями й завданнями обраної професії, а також були залучені у спеціально організовану роботу з розвитку своїх смислових орієнтирів».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3535
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник тез МЕГУ ім.акад. С.Дем'янчука-162-165.pdfФОРМУВАННЯ ЦІННІСНО-СМИСЛОВОЇ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ675.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.