Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3537| Назва: | ІНДИВІДУАЛЬНА НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ОДНА ІЗ ФОРМ ЯКІСНОЇ ЛІНГВОДИДАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ | 
| Інші назви: | Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції | 
| Автори: | Вітюк, В. В. | 
| Ключові слова: | Нова українська школа дошкільний вік мовознавство початкова школа початкова освіта науково-дослідницька діяльність студентів творчий підхід лінгводидактична підготовка майбутніх учителів майбутні учителі професійна підготовка  | 
| Дата публікації: | 2019 | 
| Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | 
| Бібліографічний опис: | Вітюк В. В. Індивідуальна науково-дослідницька діяльність студентів закладів вищої освіти як одна із форм якісної лінгводидактичної підготовки майбутнього вчителя початкової школи / В. В. Вітюк // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 155-157. | 
| Серія/номер: | 013;Початкова освіта | 
| Короткий огляд (реферат): | Сьогодні суспільство висуває високі вимоги до вчителя Нової української школи, який прагне позитивних змін у житті країни, здатний до пошуку неординарних креативних рішень, до ефективного вирішення професійних завдань, що зумовлює вдосконалення змістового й технологічного аспектів підготовки майбутнього вчителя початкової школи в закладах вищої освіти. Зважаючи на це, випускник закладу вищої освіти повинен оволодіти теоретичними знаннями, професійно-практичними вміннями, навичками індивідуальної науково-дослідницької діяльності, щоб аналізуючи здобутки в галузі мовознавства й лінгводидактики, постійно вдосконалювати свою кваліфікацію, орієнтуючись в інформаційному просторі, творчо добирати навчальний матеріал й успішно його репрезентувати. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3537 | 
| Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Збірник тез МЕГУ ім.акад. С.Дем'янчука-155-157.pdf | ІНДИВІДУАЛЬНА НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ОДНА ІЗ ФОРМ ЯКІСНОЇ ЛІНГВОДИДАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ | 670.81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.