Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3538
Назва: | ДО ПИТАННЯ РОЗШИРЕННЯ ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛИ |
Інші назви: | Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції |
Автори: | Берладин, О. Б. |
Ключові слова: | дошкільна освіта дошкільний вік вища освіта професійна підготовка майбутнього вчителя Нова українська школа спілкування іноземними мовами викладання іноземної мови медіавиховання медіаосвіта |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Берладин О. Б. До питання розширення змісту професійної підготовки майбутнього вчителя англійської мови для початковій школи / О. Б. Берладин // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 152-154. |
Серія/номер: | 013;Початкова освіта |
Короткий огляд (реферат): | Спрямованість сучасного суспільства на розвиток людини детермінує зміни пріоритетів у змісті вищої освіти, зокрема, потребу вдосконалити професійну підготовку майбутнього вчителя, здатного до критичного мислення, ініціативності та креативності, який є відкритим до нових ідей, вимог суспільного буття. На нове цільове наповнення професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови в початкових класах скеровують законодавчі та нормативні документи: «Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання» (2002), «Європейський Мовний Портфель» (2011), Наказ МОН № 208 від 27.02. 2018 р. «Про організацію та проведення підготовки вчителів іноземних мов, які навчатимуть учнів перших класів у 2018/2019 навчальному році, закладами післядипломної педагогічної освіти до викладання іноземних мов (англійської, німецької та французької) відповідно до Концепції «Нова українська школа» (2018) та ін. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3538 |
Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник тез МЕГУ ім.акад. С.Дем'янчука-152-154.pdf | ДО ПИТАННЯ РОЗШИРЕННЯ ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛИ | 557.92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.