Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3540
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬОГО КОНСТРУЮВАННЯ, МОДЕЛЮВАННЯ ТА ДИЗАЙН-ДІЯЛЬНІСТЬ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ = FEATURES OF ART CONSTRUCTION, MODELING AND DESIGN ACTIVITIES IN FINE ARTS LESSONS IN PRIMARY GRADES
Інші назви: Квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня вищої освiти «магістр»
Автори: Вінд, Д. В.
Korzun, O. M.
Ключові слова: художнє конструювання
моделювання
дизайн-діяльність
мистецька освіта
уроки образотворчого мистецтва в початкових класах
початкова освіта
artistic construction
конструктивно-дизайнерська компетентність
modeling
design activity
art education
fine art lessons in elementary grades
constructive design thinking
Дата публікації: 2023
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Вінд Д. В. Особливості художнього конструювання, моделювання та дизайн-діяльність на уроках образотворчого мистецтва в початкових класах : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Д. В. Вінд ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. теорії та метод. початкової освіти. - Рівне, 2023. - 128 с.
Серія/номер: 013;Початкова освіта
Короткий огляд (реферат): В роботі розкриваються теоретико-методичні аспекти художнього конструювання, моделювання та дизайн-діяльності на уроках образотворчого мистецтва в початкових класах, їх роль у модернізації процесу художньо-естетичного розвитку дітей молодшого шкільного віку в освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти. Автором теоретично обґрунтовано компоненти, критерії та рівні конструктивно-дизайнерської компетентності учнів початкових класів, окреслено організаційно-педагогічні умови та впроваджено у практику закладу загальної середньої освіти модель методики формування конструктивно-дизайнерської компетентності дітей молодшого шкільного віку на уроках образотворчого мистецтва. На основі розробленої моделі здійснено експериментальну перевірку авторської методики та накреслено основні напрями реалізації результатів дослідження ефективності форм, методів, інноваційних технологій художнього конструювання, моделювання та дизайн-діяльності на уроках образотворчого мистецтва в початкових класах. The work reveals the theoretical and methodological aspects of artistic construction, modeling and design activities in the lessons of fine arts in elementary grades, their role in the modernization of the process of artistic and aesthetic development of children of primary school age in the educational environment of a general secondary education institution. The author theoretically substantiated the components, criteria and levels of constructive-design thinking of elementary school students, outlined the organizational and pedagogical conditions, and introduced into the practice of a general secondary education institution a model of the method of forming constructive-design thinking of children of primary school age in fine art classes. On the basis of the developed model, an experimental verification of the author's methodology was carried out and the main directions of the implementation of the results of the study of the effectiveness of forms, methods, innovative technologies of artistic construction, modeling and design activities in the lessons of fine arts in elementary grades were outlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3540
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи кафедри теорії та методики початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВІНД Д.В. 013 ПО МАГ РОБ 2023.pdfОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬОГО КОНСТРУЮВАННЯ, МОДЕЛЮВАННЯ ТА ДИЗАЙН-ДІЯЛЬНІСТЬ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ2.47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.