Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3540
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВінд, Д. В.-
dc.contributor.authorKorzun, O. M.-
dc.date.accessioned2023-05-01T06:59:04Z-
dc.date.available2023-05-01T06:59:04Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВінд Д. В. Особливості художнього конструювання, моделювання та дизайн-діяльність на уроках образотворчого мистецтва в початкових класах : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Д. В. Вінд ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. теорії та метод. початкової освіти. - Рівне, 2023. - 128 с.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3540-
dc.description.abstractВ роботі розкриваються теоретико-методичні аспекти художнього конструювання, моделювання та дизайн-діяльності на уроках образотворчого мистецтва в початкових класах, їх роль у модернізації процесу художньо-естетичного розвитку дітей молодшого шкільного віку в освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти. Автором теоретично обґрунтовано компоненти, критерії та рівні конструктивно-дизайнерської компетентності учнів початкових класів, окреслено організаційно-педагогічні умови та впроваджено у практику закладу загальної середньої освіти модель методики формування конструктивно-дизайнерської компетентності дітей молодшого шкільного віку на уроках образотворчого мистецтва. На основі розробленої моделі здійснено експериментальну перевірку авторської методики та накреслено основні напрями реалізації результатів дослідження ефективності форм, методів, інноваційних технологій художнього конструювання, моделювання та дизайн-діяльності на уроках образотворчого мистецтва в початкових класах. The work reveals the theoretical and methodological aspects of artistic construction, modeling and design activities in the lessons of fine arts in elementary grades, their role in the modernization of the process of artistic and aesthetic development of children of primary school age in the educational environment of a general secondary education institution. The author theoretically substantiated the components, criteria and levels of constructive-design thinking of elementary school students, outlined the organizational and pedagogical conditions, and introduced into the practice of a general secondary education institution a model of the method of forming constructive-design thinking of children of primary school age in fine art classes. On the basis of the developed model, an experimental verification of the author's methodology was carried out and the main directions of the implementation of the results of the study of the effectiveness of forms, methods, innovative technologies of artistic construction, modeling and design activities in the lessons of fine arts in elementary grades were outlined.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.relation.ispartofseries013;Початкова освіта-
dc.subjectхудожнє конструюванняen_US
dc.subjectмоделюванняen_US
dc.subjectдизайн-діяльністьen_US
dc.subjectмистецька освітаen_US
dc.subjectуроки образотворчого мистецтва в початкових класахen_US
dc.subjectпочаткова освітаen_US
dc.subjectartistic constructionen_US
dc.subjectконструктивно-дизайнерська компетентністьen_US
dc.subjectmodelingen_US
dc.subjectdesign activityen_US
dc.subjectart educationen_US
dc.subjectfine art lessons in elementary gradesen_US
dc.subjectconstructive design thinkingen_US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬОГО КОНСТРУЮВАННЯ, МОДЕЛЮВАННЯ ТА ДИЗАЙН-ДІЯЛЬНІСТЬ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ = FEATURES OF ART CONSTRUCTION, MODELING AND DESIGN ACTIVITIES IN FINE ARTS LESSONS IN PRIMARY GRADESen_US
dc.title.alternativeКвалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня вищої освiти «магістр»en_US
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи кафедри теорії та методики початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ВІНД Д.В. 013 ПО МАГ РОБ 2023.pdfОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬОГО КОНСТРУЮВАННЯ, МОДЕЛЮВАННЯ ТА ДИЗАЙН-ДІЯЛЬНІСТЬ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ2.47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.