Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3546| Назва: | КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ | 
| Інші назви: | Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції | 
| Автори: | Шевців, З. М. | 
| Ключові слова: | навчання дітей з особливими потребами середня освіта освітній процес учнів з особливими потребами діти з особливими освітніми потребами інклюзивна освіта інклюзивні форми навчання мультидисциплінарна модель індивідуальний навчальний план  | 
| Дата публікації: | 2019 | 
| Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | 
| Бібліографічний опис: | Шевців З. М. Комплексний підхід до організації освітнього процесу учнів з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти / З. М. Шевців // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 125-128. | 
| Серія/номер: | 013;Початкова освіта | 
| Короткий огляд (реферат): | Проблема навчання дітей з особливими потребами набуває широкої актуальності сьогодні. Інтегрування таких дітей в заклади загальної середньої освіти - закономірний етап розвитку системи освіти, який пов'язаний з переосмисленням суспільством і державою ставлення до осіб з особливими потребами, з визнанням їхнього права на одержання рівних з іншими можливостей в різних галузях життя, в тому числі й освіті. Суспільство зобов’язане дати можливість кожній дитині повністю реалізувати свій потенціал, приносити користь суспільству і стати повноцінним його членом. Таким чином суспільство надає можливість дітям з обмеженими можливостями життєдіяльності включатися в світній процес за місцем проживання, забезпечує їм інклюзивне навчання. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3546 | 
| Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Збірник тез МЕГУ ім.акад. С.Дем'янчука-125-128.pdf | КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ | 674.15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.