Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3548
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фридрих, А. І. | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-01T08:20:21Z | - |
dc.date.available | 2023-05-01T08:20:21Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Фридрих А. І. Особливості навчання першокласників в контексті Нової української школи / А. І. Фридрих // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 115-118. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3548 | - |
dc.description.abstract | Василь Олександрович Сухомлинський стверджував думку про те, що у наших школах не повинно бути нещасливих дітей, душу яких гнітить думка, що вони ні на що не здібні. Успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися. Цей вислів видатного педагога залишається актуальним сьогодні. Адже пройшов лише перший рік як запровадили Нову українську школу. Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки, головною метою якої є створити школу, в якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувалося раніше, а й уміння застосовувати їх у повсякденному житті. Для усіх людей, які працюють у сфері освіти це є щось нове, потрібно більше працювати над собою та над матеріалом на уроки, кожен раз вигадувати щось нове, за основу брати нові методи навчання. Для вчителів, які працювали за стандартними конспектами, це своєрідний поштовх для того, щоб розвиватися, проявити себе. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | - |
dc.subject | В. О. Сухомлинський | en_US |
dc.subject | навчання першокласників | en_US |
dc.subject | Нова українська школа | en_US |
dc.subject | учитель початкової школи | en_US |
dc.subject | математична компетентність | en_US |
dc.subject | громадянські компетентності | en_US |
dc.subject | соціальні компетентності | en_US |
dc.subject | лего | en_US |
dc.subject | LEGO | en_US |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ В КОНТЕКСТІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Збірник тез МЕГУ ім.акад. С.Дем'янчука-115-118.pdf | ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ В КОНТЕКСТІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | 566.55 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.