Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3548
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФридрих, А. І.-
dc.date.accessioned2023-05-01T08:20:21Z-
dc.date.available2023-05-01T08:20:21Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationФридрих А. І. Особливості навчання першокласників в контексті Нової української школи / А. І. Фридрих // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 115-118.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3548-
dc.description.abstractВасиль Олександрович Сухомлинський стверджував думку про те, що у наших школах не повинно бути нещасливих дітей, душу яких гнітить думка, що вони ні на що не здібні. Успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися. Цей вислів видатного педагога залишається актуальним сьогодні. Адже пройшов лише перший рік як запровадили Нову українську школу. Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки, головною метою якої є створити школу, в якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувалося раніше, а й уміння застосовувати їх у повсякденному житті. Для усіх людей, які працюють у сфері освіти це є щось нове, потрібно більше працювати над собою та над матеріалом на уроки, кожен раз вигадувати щось нове, за основу брати нові методи навчання. Для вчителів, які працювали за стандартними конспектами, це своєрідний поштовх для того, щоб розвиватися, проявити себе.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.relation.ispartofseries013;Початкова освіта-
dc.subjectВ. О. Сухомлинськийen_US
dc.subjectнавчання першокласниківen_US
dc.subjectНова українська школаen_US
dc.subjectучитель початкової школиen_US
dc.subjectматематична компетентністьen_US
dc.subjectгромадянські компетентностіen_US
dc.subjectсоціальні компетентностіen_US
dc.subjectлегоen_US
dc.subjectLEGOen_US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ В КОНТЕКСТІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференціїen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник тез МЕГУ ім.акад. С.Дем'янчука-115-118.pdfОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ В КОНТЕКСТІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ566.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.