Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/354
Назва: МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ КОН’ЮНКТУРИ РИНКУ
Автори: Гусарук, В.
Ключові слова: Кон’юнктура ринку, маркетинговий аналіз, прогнозування, моделювання.
Market conditions, market analysis, forecasting, modelling.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Збірник студентських наукових праць. - № 1 (3). - Частина 1. - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 323 с. - С. 16-23.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сутність маркетингового аналізу кон’юнктури ринку та запропоновано методику його проведення, визначено основні етапи здійснення маркетингового аналізу кон’юнктури ринку. Пояснено, що маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку дає можливість забезпечити успішну підприємницьку діяльність і полягає у зборі інформації, її систематизації, реєстрації всіх відомостей, що стосуються ринку певного товару. // The essence of marketing analysis of the market conditions, the method of its implementation, the main stages of marketing analysis of the market conditions are considered. It is explained that the marketing analysis of market conditions makes possible to ensure the successful business and lies in the collection of information, its systematization, recording all the information relating to market the particular product.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/354
ISBN: 978-966-7359-75-1
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2015. № 1 (3).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Студентська стаття - Гусарук .pdf595.01 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.