Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/354
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГусарук, В.-
dc.date.accessioned2018-04-23T08:29:41Z-
dc.date.available2018-04-23T08:29:41Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/354-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність маркетингового аналізу кон’юнктури ринку та запропоновано методику його проведення, визначено основні етапи здійснення маркетингового аналізу кон’юнктури ринку. Пояснено, що маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку дає можливість забезпечити успішну підприємницьку діяльність і полягає у зборі інформації, її систематизації, реєстрації всіх відомостей, що стосуються ринку певного товару. // The essence of marketing analysis of the market conditions, the method of its implementation, the main stages of marketing analysis of the market conditions are considered. It is explained that the marketing analysis of market conditions makes possible to ensure the successful business and lies in the collection of information, its systematization, recording all the information relating to market the particular product.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 1 (3). - Частина 1. - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 323 с. - С. 16-23.en_US
dc.subjectКон’юнктура ринку, маркетинговий аналіз, прогнозування, моделювання.en_US
dc.subjectMarket conditions, market analysis, forecasting, modelling.en_US
dc.titleМАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ КОН’ЮНКТУРИ РИНКУen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2015. № 1 (3).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Студентська стаття - Гусарук .pdf595.01 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.