Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3551Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Реверська, О. М. | - | 
| dc.date.accessioned | 2023-05-01T08:35:30Z | - | 
| dc.date.available | 2023-05-01T08:35:30Z | - | 
| dc.date.issued | 2019 | - | 
| dc.identifier.citation | Реверська О. М. Стан та перспективи впровадження інклюзивної освіти в Україні / О. М. Реверська // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 104-107. | en_US | 
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3551 | - | 
| dc.description.abstract | Сучасний етап модернізації вітчизняної освіти, неухильний курс України на створення інклюзивної школи активізують наукові дослідження в напрямі реалізації ініціатив уряду з розв’язання цієї проблеми. Визнання Україною міжнародних стандартів у сфері прав людини, окреслених у Конвенції ООН «Про права дитини» (1989 р.), Конвенції ООН «Про права осіб з інвалідністю» (2006 р.), підсумковому документі Спеціальної сесії в інтересах дітей Генеральної Асамблеї ООН «Світ, сприятливий для дітей» (2002 р.), слугує дієвим механізмом забезпечення доступу до високоякісної освіти всім дітям у контексті інтенсивного реформування нормативно-правової бази інклюзивної освіти. | en_US | 
| dc.language.iso | other | en_US | 
| dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US | 
| dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | - | 
| dc.subject | інклюзивна освіта | en_US | 
| dc.subject | Про права осіб з інвалідністю | en_US | 
| dc.subject | учні з особливими потребами | en_US | 
| dc.subject | дистанційна форми навчання | en_US | 
| dc.subject | учитель початкових класів | en_US | 
| dc.subject | навчання в інклюзивних освітніх закладах | en_US | 
| dc.subject | інклюзивні підходи | en_US | 
| dc.title | СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ | en_US | 
| dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції | en_US | 
| dc.type | Article | en_US | 
| Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Збірник тез МЕГУ ім.акад. С.Дем'янчука-104-107.pdf | СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ | 687.72 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.