Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3555
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Остапйовська, І. І. | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-01T09:01:30Z | - |
dc.date.available | 2023-05-01T09:01:30Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Остапйовська І. І.Інформаційна діяльність учителя початкової школи відповідно до концепції Нової української школи / І. І. Остапйовська // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 90-92. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3555 | - |
dc.description.abstract | Описуючи нинішні реалії та успішну сучасну людину неможливо не використати фразу Н. Ротшильда: «Whoever owns the information owns the world» (Хто володіє інформацією, той володіє світом). Це дійсно так. Усе, що ми отримуємо з довколишнього світу та «вловлюємо» завдяки органам чуттів – це інформація. Проте, вона осідатиме пасивним багажем у нашому мозку, якщо не опрацювати її відповідним чином, для того, щоб використати для прийняття рішень чи вирішення нагальних проблем. Отже, щоб інформація стала тим самим засобом, який дозволить підкорити собі обставини і досягнути успіху її необхідно опрацювати. Тобто необхідно виконати певну інформаційну діяльність. У чому ж полягає зміст цього феномена? Наведемо кілька його дефініцій. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | - |
dc.subject | інноваційна діяльність | en_US |
dc.subject | інформаційна діяльність вчителя | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | початкова освіта | en_US |
dc.subject | Нова українська школа | en_US |
dc.subject | НУШ | en_US |
dc.subject | учитель початкової школи | en_US |
dc.title | ІНФОРМАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ВІДПОВІДНО ДО КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Збірник тез МЕГУ ім.акад. С.Дем'янчука-90-92.pdf | ІНФОРМАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ВІДПОВІДНО ДО КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | 670.05 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.