Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3556
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМисько, І. П.-
dc.date.accessioned2023-05-01T09:50:20Z-
dc.date.available2023-05-01T09:50:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМисько І. П. Дидактичні засади підготовки майбутніх вчителів початкової школи до професійної діяльності в освітньому середовищі Нової української школи / І. П. Мисько // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 85-89.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3556-
dc.description.abstractУ сучасних умовах спостерігається підвищення інтересу педагогічної спільноти до таких понять, як освітній простір і освітнє середовище. Але обсяг теоретико-методологічних знань про освітнє середовище та покращення його параметрів не відповідає вимогам практики вищих педагогічних шкіл, а також реалізації середовищного підходу при підготовці майбутніх вчителів початкової ланки освіти. Вирішення проблеми, щодо формування готовності майбутніх вчителів початкової школи до взаємодії з молодшими школярами, здійснюється в умовах реалізації Державного стандарту початкової освіти та згідно з нових вимог до організації освітнього середовища на засадах компетентнісного підходу. Таким чином, існує необхідність щодо вивчення можливостей підвищення якості підготовки майбутніх вчителів початкової школи шляхом використання освітнього середовища, що сприятиме професійному становленню та розвитку.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.relation.ispartofseries013;Початкова освіта-
dc.subjectосвітній простірen_US
dc.subjectосвітнє середовищеen_US
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутніх вчителівen_US
dc.subjectПро освітуen_US
dc.subjectпрофесійна діяльністьen_US
dc.subjectНова українська школаen_US
dc.subjectНУШen_US
dc.subjectпринципи професійного саморозвиткуen_US
dc.titleДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник тез МЕГУ ім.акад. С.Дем'янчука-85-89.pdfДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ566.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.