Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3559
Назва: ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Інші назви: Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції
Автори: Кизицька, А. В.
Ключові слова: інформаційні технології
початкова школа
початкова освіта
педагогічні програми
педагогічний програмний засіб
мистецька освіта
мистецтво
логічне мислення
вчителі початкових класів
Дата публікації: 2019
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Кизицька А. В. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до проведення спостережень за змінами в природі / А. В. Кизицька // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 72-75.
Серія/номер: 013;Початкова освіта
Короткий огляд (реферат): Передусім відзначимо, що застосування сучасних інформаційних технологій у навчанні є однією із важливих і стійких тенденцій розвитку світового освітнього процесу. У вітчизняній школі комп’ютерна техніка й інші засоби інформаційних технологій стали все частіше використовуватися при вивченні більшості начальних предметів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3559
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник тез МЕГУ ім.акад. С.Дем'янчука-72-75.pdfВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ576.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.