Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3564Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Гроховчук, І. М. | - | 
| dc.date.accessioned | 2023-05-01T11:18:03Z | - | 
| dc.date.available | 2023-05-01T11:18:03Z | - | 
| dc.date.issued | 2019 | - | 
| dc.identifier.citation | Гороховчук І. М. Організаційно-педагогічні умови підготовки дітей до школи в навчально-виховному комплексі / І. М. Гроховчук // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 54-57. | en_US | 
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3564 | - | 
| dc.description.abstract | Підготовка дітей до школи посідає вагоме місце впродовж історії розвитку навчання і виховання. Змістовний внесок у розвиток і становлення педагогічної теорії зробив відомий чеський педагог Я. Коменський. На кінець XVII століття завдяки Я. Коменському в зарубіжній педагогіці набули теоретичного обґрунтування і дістали практичне втілення ідеї обов’язкової підготовки дітей дошкільного віку до школи в умовах сім’ї [3, с. 73]. Оригінальна гуманістична система виховання існувала й у вітчизняному педагогічному досвіді. Пізніше ця система одержала назву «українська козацька педагогіка». | en_US | 
| dc.language.iso | other | en_US | 
| dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US | 
| dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | - | 
| dc.subject | українська козацька педагогіка | en_US | 
| dc.subject | В. О. Сухомлинський | en_US | 
| dc.subject | дошкільна освіта | en_US | 
| dc.subject | психологічна готовність | en_US | 
| dc.subject | інтелектуальна готовність | en_US | 
| dc.subject | соціальний аспект | en_US | 
| dc.subject | навчально-виховний комплекс | en_US | 
| dc.title | ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ ДІТЕЙ ДО ШКОЛИ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ КОМПЛЕКСІ | en_US | 
| dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції | en_US | 
| dc.type | Article | en_US | 
| Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Збірник тез МЕГУ ім.акад. С.Дем'янчука-54-57.pdf | ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ ДІТЕЙ ДО ШКОЛИ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ КОМПЛЕКСІ | 563.11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.