Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3566| Title: | ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
| Other Titles: | Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції |
| Authors: | Віннік, І. |
| Keywords: | projectus проєкт початкова школа початкова освіта майбутні педагоги проєктна діяльність майбутніх учителів формування дослідницьких умінь майбутніх учителів Про вищу освіту проектна діяльність |
| Issue Date: | 2019 |
| Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
| Citation: | Віннік І. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи засобами проєктної діяльності / І. Віннік // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 46-49. |
| Series/Report no.: | 013;Початкова освіта |
| Abstract: | Кожен педагог рано чи пізно стикається з проблемою плідного керування навчальною діяльністю учнів, яка пов’язана з науковою творчістю. Одним із ефективних шляхів залучення учнів до науково-дослідницької роботи є метод проєктів. У буквальному перекладі термін «проєкт» походить від латинського projectus, що означає «кинутий уперед». |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3566 |
| Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Збірник тез МЕГУ ім.акад. С.Дем'янчука-46-49.pdf | ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | 685.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.