Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3566Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Віннік, І. | - |
| dc.date.accessioned | 2023-05-01T11:28:51Z | - |
| dc.date.available | 2023-05-01T11:28:51Z | - |
| dc.date.issued | 2019 | - |
| dc.identifier.citation | Віннік І. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи засобами проєктної діяльності / І. Віннік // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 46-49. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3566 | - |
| dc.description.abstract | Кожен педагог рано чи пізно стикається з проблемою плідного керування навчальною діяльністю учнів, яка пов’язана з науковою творчістю. Одним із ефективних шляхів залучення учнів до науково-дослідницької роботи є метод проєктів. У буквальному перекладі термін «проєкт» походить від латинського projectus, що означає «кинутий уперед». | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
| dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | - |
| dc.subject | projectus | en_US |
| dc.subject | проєкт | en_US |
| dc.subject | початкова школа | en_US |
| dc.subject | початкова освіта | en_US |
| dc.subject | майбутні педагоги | en_US |
| dc.subject | проєктна діяльність майбутніх учителів | en_US |
| dc.subject | формування дослідницьких умінь майбутніх учителів | en_US |
| dc.subject | Про вищу освіту | en_US |
| dc.subject | проектна діяльність | en_US |
| dc.title | ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | en_US |
| dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Збірник тез МЕГУ ім.акад. С.Дем'янчука-46-49.pdf | ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | 685.17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.