Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3567
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Корицька, Т. Р. | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-01T11:34:25Z | - |
dc.date.available | 2023-05-01T11:34:25Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Корицька Т. Р. Етичне вчення німецького філософа й педагога Й. Гербарта / Т. Р. Корицька // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 43-45. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3567 | - |
dc.description.abstract | Система Й. Гербарта центрована на педагогіці (що визначає переважну увагу до нього саме істориків педагогіки й психології, а не істориків філософії). Відповідно, метафізично-теоретичні конструкції (власне, й психологія) відіграють у нього, як справедливо зазначає В. Куренний, «прагматико-гіпотетичну, інструментальну і допоміжно-евристичну роль відносно практичних (у першу чергу педагогічних) завдань» [3, с. 17]. Філософію (або метафізику) він розглядає як «обробку понять, необхідних у будь-якій науці» – не в розумінні вольфіанської гри в дефініції, а в розумінні своєрідного шліфування висхідних гіпотез і розв’язання попередніх протиріч. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | - |
dc.subject | етичне виховання | en_US |
dc.subject | Й. Гербарт | en_US |
dc.subject | етичне вчення Й. Гербарта | en_US |
dc.subject | практична філософія | en_US |
dc.subject | ідея внутрішньої свободи | en_US |
dc.subject | ідея досконалості | en_US |
dc.subject | ідея прихильності | en_US |
dc.subject | ідея справедливості | en_US |
dc.subject | мистецтво виховання | en_US |
dc.subject | педагогічний такт | en_US |
dc.title | ЕТИЧНЕ ВЧЕННЯ НІМЕЦЬКОГО ФІЛОСОФА Й ПЕДАГОГА Й. ГЕРБАРТА | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Збірник тез МЕГУ ім.акад. С.Дем'янчука-43-45.pdf | ЕТИЧНЕ ВЧЕННЯ НІМЕЦЬКОГО ФІЛОСОФА Й ПЕДАГОГА Й. ГЕРБАРТА | 668.9 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.