Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3568
Назва: | ТОПОС ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В ДУХОВНО-ОНТОЛОГІЧНИХ СТРАТЕГІЯХ МИСЛЕННЯ |
Інші назви: | Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції |
Автори: | Іванова, Н. В. |
Ключові слова: | Нова українська школа освітній простір освітнє середовище трансформація знань освітні стратегії мислення сучасна дошкільна освіта дошкільна освіта дитина дошкільного віку дошкільнята STREAM-освіта В. О. Сухомлинський філософія освіти топос дошкільної освіти |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Іванова Н. В. Топос дошкільної освіти в духовно-онтологічних стратегіях мислення / Н. В. Іванова // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 40-42. |
Серія/номер: | 013;Початкова освіта |
Короткий огляд (реферат): | Освіта є одним із основних, «живих» середовищ здобуття, засвоєння і трансформації знань. У суспільстві знань (В. Кремень) вона ґрунтується на принципах нескінченності освітніх горизонтів, перетворючись на основну форму життєдіяльності людини і суспільства. Як зазначає М. Романенко (2001, с. 51), реформування Нової української школи йде через «переорієнтацію освітньої діяльності на забезпечення умов для саморозвитку особистості, гармонізацію відносин у суспільстві та забезпечення умов виживання людства». І тут, без сумніву, актуалізується проблема вироблення дієвих та ефективних стратегій і в освітньому середовищі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3568 |
Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник тез МЕГУ ім.акад. С.Дем'янчука-40-42.pdf | ТОПОС ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В ДУХОВНО-ОНТОЛОГІЧНИХ СТРАТЕГІЯХ МИСЛЕННЯ | 669.15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.