Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3569
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іванова, В. В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-01T12:32:58Z | - |
dc.date.available | 2023-05-01T12:32:58Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Іванова В. В. Моделі організації сучасної дошкільної освіти у системі неперервної освіти у країнах Європейського Союзу / В. В. Іванова // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 36-39. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3569 | - |
dc.description.abstract | Зарубіжні системи дошкільної освіти мають історію, традиції. Їх вивчення може сприяти розв’язанню проблем організації і розвитку дошкільної освіти в Україні. Тому розглянемо особливості організації дошкільної освіти в країнах Європейського союзу: Німеччини, Франції, Фінляндії, Данії, Польщі, Великої Британії. Особливий інтерес викликають французькі дошкільні заклади, названі материнськими школами, які вважаються гордістю системи освіти Франції і не мають аналогів в світі. Крім материнських шкіл, до типів навчальних закладів для виховання дошкільників від 2 до 6 років належать класи для малят при початкових школах та дитячі садки. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | - |
dc.subject | зарубіжні системи дошкільної освіти | en_US |
dc.subject | дошкільна освіта | en_US |
dc.subject | неперервна освіта | en_US |
dc.subject | дошкільна освіта в країнах Європейського союзу | en_US |
dc.subject | французькі дошкільні заклади | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | дошкільне виховання | en_US |
dc.subject | гра | en_US |
dc.subject | німецькі дошкільні заклади | en_US |
dc.subject | німецькі дитячі садки | en_US |
dc.subject | креативна кімната | en_US |
dc.subject | дошкільне виховання у Фінляндії | en_US |
dc.subject | дошкільне виховання у Данії | en_US |
dc.subject | єдина європейська система дошкільної освіти | en_US |
dc.subject | дошкільне виховання у Польщі | en_US |
dc.subject | сучасна дошкільна освіта | en_US |
dc.title | МОДЕЛІ ОРГАНІЗАЦІЇ СУЧАСНОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ У КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник тез МЕГУ ім.акад. С.Дем'янчука-36-39.pdf | МОДЕЛІ ОРГАНІЗАЦІЇ СУЧАСНОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ У КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ | 565.7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.