Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3569
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванова, В. В.-
dc.date.accessioned2023-05-01T12:32:58Z-
dc.date.available2023-05-01T12:32:58Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationІванова В. В. Моделі організації сучасної дошкільної освіти у системі неперервної освіти у країнах Європейського Союзу / В. В. Іванова // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 36-39.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3569-
dc.description.abstractЗарубіжні системи дошкільної освіти мають історію, традиції. Їх вивчення може сприяти розв’язанню проблем організації і розвитку дошкільної освіти в Україні. Тому розглянемо особливості організації дошкільної освіти в країнах Європейського союзу: Німеччини, Франції, Фінляндії, Данії, Польщі, Великої Британії. Особливий інтерес викликають французькі дошкільні заклади, названі материнськими школами, які вважаються гордістю системи освіти Франції і не мають аналогів в світі. Крім материнських шкіл, до типів навчальних закладів для виховання дошкільників від 2 до 6 років належать класи для малят при початкових школах та дитячі садки.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.relation.ispartofseries013;Початкова освіта-
dc.subjectзарубіжні системи дошкільної освітиen_US
dc.subjectдошкільна освітаen_US
dc.subjectнеперервна освітаen_US
dc.subjectдошкільна освіта в країнах Європейського союзуen_US
dc.subjectфранцузькі дошкільні закладиen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectдошкільне вихованняen_US
dc.subjectграen_US
dc.subjectнімецькі дошкільні закладиen_US
dc.subjectнімецькі дитячі садкиen_US
dc.subjectкреативна кімнатаen_US
dc.subjectдошкільне виховання у Фінляндіїen_US
dc.subjectдошкільне виховання у Даніїen_US
dc.subjectєдина європейська система дошкільної освітиen_US
dc.subjectдошкільне виховання у Польщіen_US
dc.subjectсучасна дошкільна освітаen_US
dc.titleМОДЕЛІ ОРГАНІЗАЦІЇ СУЧАСНОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ У КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник тез МЕГУ ім.акад. С.Дем'янчука-36-39.pdfМОДЕЛІ ОРГАНІЗАЦІЇ СУЧАСНОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ У КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ565.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.