Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3575| Назва: | ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА У ПЕДАГОГІЧНОМУ ДОСВІДІ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО | 
| Інші назви: | Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції | 
| Автори: | Остапйовська, Т. П. | 
| Ключові слова: | освіта України педагогіка партнерства В. О. Сухомлинський принципи педагогіки партнерства психічний розвиток дитини фізичний розвиток дитини творча діяльність реформування середньої школи  | 
| Дата публікації: | 2019 | 
| Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | 
| Бібліографічний опис: | Остапйовська Т. П. Використання педагогіки партнерства у педагогічному досвіді В. О. Сухомлинського / Т. П. Остапйовська // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 11-14. | 
| Серія/номер: | 013;Початкова освіта | 
| Короткий огляд (реферат): | Освіта України знаходиться на етапі перебудови. У практику шкільної діяльності широко впроваджуються положення Концепції Нової української школи. Одним із визначальних напрямків, на які звертається увага у Концепції, є впровадження в діяльність школи педагогіки партнерства. В основі педагогіки партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками. Саме такого підходу до організації співпраці дотримувався видатний педагог В. О. Сухомлинський. У його творах ми знаходимо багато прикладів і порад для організації співпраці з батьками на принципах педагогіки партнерства. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3575 | 
| Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Збірник тез МЕГУ ім.акад. С.Дем'янчука-11-14.pdf | ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА У ПЕДАГОГІЧНОМУ ДОСВІДІ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО | 564.67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.