Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3579
Назва: ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ АРТ-ТЕРАПЕВТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗДО ТА НУШ
Інші назви: FORMATION OF INCLUSIVE COMPETENCE FUTURE TEACHERS TO THE USING OF ART THERAPEUTIC TECHNOLOGIES IN THE EDUCATIONAL ENVIRONMENT OF PRESCHOOL INSTITUTION AND NUS
Автори: Хом’як, О. А.
Красовська, О. О.
Міськова, Н. М.
Krasovska, O. О.
Miskova, N. M.
Khomiak, О. А.
Ключові слова: інклюзивна компетентність
майбутні педагоги
арт-терапевтичні технології
діти з особливими освітніми потребами
inclusive competence
future teachers
children with special educational needs
arttherapeutic technologies
дошкільна освіта
інклюзивна освіта
Дата публікації: 2020
Видавництво: Запорізький національний університет
Бібліографічний опис: Красовська О. О. Формування інклюзивної компетентності майбутніх педагогів до використання арт-терапевтичних технологій в освітньому середовищі ЗДО та НУШ / О. О. Красовська, Н. М. Міськова, О. А. Хом’як // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2020. - № 2. - С. 106-111.
Серія/номер: 013;Початкова освіта
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі формування інклюзивної компетентності майбутніх педагогів до використання арт-терапевтичних технологій в освітньому середовищі закладів дошкільної освіти та Нової української школи. Відзначено, що професійна неготовність вихователів, учителів і викладачів закладів вищої освіти до роботи в умовах інклюзії спричинена недоліками традиційної системи вищої освіти. Для успішного впровадження інклюзивної освіти на тлі інтенсивних змін у різних сферах суспільного життя вища освіта України повинна оптимізувати перехід до нової парадигми освіти – інноваційної, згідно з якою підготовка педагогів до реалізації завдань інклюзивного навчання ґрунтована на компетентнісних засадах. Визначено, що широке впровадження інклюзивної освіти є однією з найбільш важливих та цінних за своїми наслідками реформ педагогічної галузі. Інклюзивна освіта в Україні є інноваційним освітнім процесом і водночас одним з міжнародних зобов’язань. Зміни у вітчизняному законодавстві дали значну рушійну силу в розвитку інклюзивної освіти України. Зважаючи на задеклароване, дитина з особливими потребами може вільно обрати освітній заклад, у будь-якому з них педагог повинен бути готовим прийняти дитину, включити її у розвивальне середовище і забезпечити якісним рівнем освіти. Тому від сформованості інклюзивної компетентності майбутніх педагогів закладів дошкільної та загальної середньої освіти залежить успішність адаптації дитини в освітньому просторі. Визначено, що невіддільним складником інклюзивної компетентності педагога є здатність використовувати у професійно-педагогічній діяльності широкий спектр інноваційних технологій і підходів до дітей з особливими освітніми потребами: здоров’язбережувальні і корекційно-розвивальні, арт-зняття психічних бар’єрів у навчанні. Доведено, що застосування арт-терапевтичних, альтернативних освітніх технологій, заснованих на активному використанні в освітньому процесі різновидів мистецтва, дає змогу простежити важливість послідовного творчого розвитку і ґрунтовної творчо-спрямованої професійної підготовки сучасного вихователя закладу дошкільної освіти та вчителя початкової школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3579
ISSN: 2522-4360
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи кафедри теорії та методики початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1996-Текст статті-3801-1-10-20210209.pdfФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ АРТ-ТЕРАПЕВТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗДО ТА НУШ286.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.