Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3580
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМіськова, Н. М.-
dc.contributor.authorХом’як, О. А.-
dc.contributor.authorКирилович, О. Ф.-
dc.contributor.authorMiskova, N.-
dc.contributor.authorKhomiak, О.-
dc.contributor.authorKyrylovych, О.-
dc.date.accessioned2023-05-02T07:59:45Z-
dc.date.available2023-05-02T07:59:45Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМіськова Н. М. Забезпечення наступності в роботі педагогів у інклюзивному середовищі закладу дошкільної освіти і Нової української школи / Н. М. Міськова, О. А. Хом’як, О. Ф. Кирилович // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко та ін.]. - Запоріжжя : КПУ, 2020. - Т. 1. ; Вип. 73. - С. 73-77.en_US
dc.identifier.issn1992-5786-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3580-
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню забезпечення наступності в роботі педагогів у інклюзивному середовищі закладу дошкільної освіти та Нової української школи. Відзначено, що у сучасному світі право на освіту є одним із фундаментальних прав, прописаних у Всесвітній декларації про права людини, а також у різних міжнародних і національних конвенціях і законодавчих актах, і більшість високорозвинених країн світу забезпечують доступ до освіти дітям з особливостями психофізичного розвитку і здоровим дітям на однакових умовах. Україна також обрала вектор у напрямі вирішення цієї проблеми й активно впроваджує інклюзивну освіту на всіх освітніх рівнях. Визначено, що, інтенсивно реалізовуючи на практиці основні засади та підходи, інклюзія ставить перед середовищем закладу дошкільної освіти та Новою українською школою багато складних питань і нових завдань, а саме важливість забезпечення наступності в реалізації інклюзивної освіти двох суміжних освітніх ланок, яка повинна зберігатися для забезпечення неперервності здобуття людиною освіти. Наступність в освіті необхідна для створення єдиного освітнього процесу, що логічно продовжується від дитячого садка до школи. Цей процес допомагає досягти цілісного розвитку особистості. Виявлено, що під час навчання у всіх дітей формуються базові компетентності – вміння, знання та навички, необ- хідні для подальшого навчання та життя загалом. У дошкільному віці вихователі закладу дошкільної освіти починають розвивати у дітей допитливість, ініціативність, відповідальність, креативність, навички комунікації. Ці навички є особливо важливими для дітей з особливими освітніми потребами, початкова освіта спирається на них і поглиблює їх. Забезпечення наступності та перспектив- ності між дошкільною і шкільною ланками освіти за сучасних реалій є дуже важливим, особливо для дітей, котрі потребують додаткової освітньої підтримки. Доведено, що діяльність закладів освіти щодо забезпечення наступності в навчанні дітей з особливими освітніми потребами має здійснюватися педагогічними колективами закладу дошкільної освіти та Новою українською школою спільно і системно. Об’єднані зусилля педагогічних колективів закладів дошкільної та загальної середньої освіти та батьківської громадськості забезпечить психологічно виважений та успішний для дитини перехід із попереднього рівня (дошкільна освіта) на наступний (початкова освіта). The article is devoted to the study of the issue ensuring continuity the work of teachers in the inclusive environment of preschool institution and New Ukrainian school. It is noted that in the modern world the right to education it is one of the fundamental rights enshrined in the Universal Declaration of Human Rights, as well as in various international and national conventions and legislation, and most highly developed countries provide access to education for children with mental and physical disabilities and children on equal terms. Ukraine has also chosen a vector to solve this problem and is actively implementing inclusive education at all educational levels. It is determined that intensively implementing the basic principles and approaches in practice, inclusion poses many complex issues and new challenges to the environment of preschool institution and New Ukrainian school, namely the importance of ensuring continuity in the implementation of inclusive education of two related educational units, which should be maintained to ensure continuity education. Continuity in education is necessary to create a single educational process that logically continues from kindergarten to school. This 2020 р., № 73, Т. 1. 77 process helps to achieve holistic personality development. It was found that during learning all children form basic competencies – skills, knowledge and abilities that are necessary for further learning and life in general. At the preschool age, educators of ZDO begin to develop children’s curiosity, initiative, responsibility, creativity, communication skills. These skills are especially important for children with ASD and primary education builds on them and deepens them. Ensuring continuity and prospects between preschool and school education in today’s realities is very important, especially for children in need of additional educational support. It is proved that the activity of educational institutions to ensure continuity in the education of children with SEN should be carried out by the pedagogical teams of environment of preschool institution and New Ukrainian school jointly and systematically. The combined efforts of the teaching staff of preschool and general secondary education institutions and the parent community will ensure a psychologically balanced and successful transition for the child from the previous level – preschool education, to the next – primary education.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЗапоріжжяen_US
dc.relation.ispartofseries013;Початкова освіта-
dc.subjectінклюзивна освітаen_US
dc.subjectнаступністьen_US
dc.subjectзаклад дошкільної освітиen_US
dc.subjectнова українська школаen_US
dc.subjectпедагогиen_US
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиen_US
dc.subjectinclusive educationen_US
dc.subjectcontinuityen_US
dc.subjectpreschool education institutionen_US
dc.subjectNew Ukrainian schoolen_US
dc.subjectteachersen_US
dc.subjectchildren with special educational needsen_US
dc.titleЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАСТУПНОСТІ В РОБОТІ ПЕДАГОГІВ У ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИen_US
dc.title.alternativeEnsuring accessibility in the work teachers in the inclusive environment of preschool institution and New Ukrainian schoolen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри теорії та методики початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdfЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАСТУПНОСТІ В РОБОТІ ПЕДАГОГІВ У ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ246.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.