Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3619
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Маринич, Н. М. | - |
dc.contributor.author | Марчук, О. О. | - |
dc.contributor.author | Маринич, Г. М. | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-04T12:09:02Z | - |
dc.date.available | 2023-05-04T12:09:02Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Маринич Н. М. Реалізація принципів інклюзивної освіти в сучасній школі / Н. М. Маринич, О. О. Марчук, Г. М. Маринич // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. IV. - C. 126-128. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3619 | - |
dc.description.abstract | Питання інклюзивної освіти тісно пов’язане з новою освітньою парадигмою, заснованою на переході до нових освітніх технологій. Процес інклюзивної освіти в різних країнах світу відбувається по-різному, враховуючи специфічні соціокультурні умови та національні політичні пріоритети. Інклюзивна освіта – це довгострокова стратегія, яка вимагає терпіння і толерантності, регулярності та злагодженості, наступності та комплексного підходу до її реалізації. Інклюзивна освіта багатьма міжнародними інституціями розглядається як пріоритет для розвитку національних систем шкільної освіти, оскільки реалізація прав громадян на якісну освіту та соціальну інтеграцію є важливим елементом сталого розвитку суспільства. На цьому етапі інклюзія є важливою тенденцією розвитку освітніх систем для світової спільноти. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | - |
dc.subject | інклюзивна освіта | en_US |
dc.subject | інклюзивна освіта в різних країнах світу | en_US |
dc.subject | сучасна система освіти | en_US |
dc.subject | сучасна школа | en_US |
dc.subject | принципи інклюзивної освіти | en_US |
dc.subject | інклюзивні класи | en_US |
dc.subject | діти із особливими освітніми потребами | en_US |
dc.subject | ООП | en_US |
dc.subject | інклюзивне навчання | en_US |
dc.subject | інклюзивна школа | en_US |
dc.title | РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПІВ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА IV |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
megu.rovno.ua.Всі науки_Листопад_2021_Ч.4-126-128.pdf | РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПІВ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ | 360.28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.