Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3622
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКротенко, В. І.-
dc.date.accessioned2023-05-04T12:37:29Z-
dc.date.available2023-05-04T12:37:29Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКротенко В. І. Проективний метод як інструмент діагностики і корекції емоційних порушень у дітей та підлітків / В. І. Кротенко // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. IV. - C. 114-116.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3622-
dc.description.abstractНа даному етапі розвитку спеціальної психології спостерігається стійкий інтерес до проективної діагностики, який зберігається вже понад півстоліття, що вказує на актуальність окресленого нами питання. Різні проективні методики широко використовуються в практичних дослідження особистості у всіх галузях психології, зокрема сюди відносяться й виявлення емоційних порушень. Правильно організоване діагностичне обстеження може попередити наслідки негативного впливу емоційних порушень на формування і розвиток особистості дитини, що також є першим кроком в організації ефективної корекційної роботи. Головною відмінною особливістю проективних методик є відносин неструктуроване завдання для обстежуваного, тобто завдання, що припускає майже необмежене різноманіття можливих відповідей.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМіжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика"en_US
dc.relation.ispartofseries013;Початкова освіта-
dc.subjectпроективний методen_US
dc.subjectдіагностика емоційних порушеньen_US
dc.subjectкорекція емоційних порушеньen_US
dc.subjectпідліткиen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectшкола «New Look»en_US
dc.subjectекспериментальне дослідженняen_US
dc.subjectлітературі емоційні порушенняen_US
dc.subjectарт–терапіяen_US
dc.subjectфототерапіяen_US
dc.subjectмульт-терапіяen_US
dc.subjectстворення коміксів і мангиen_US
dc.titleПРОЕКТИВНИЙ МЕТОД ЯК ІНСТРУМЕНТ ДІАГНОСТИКИ І КОРЕКЦІЇ ЕМОЦІЙНИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА IV

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
megu.rovno.ua.Всі науки_Листопад_2021_Ч.4-114-116.pdfПРОЕКТИВНИЙ МЕТОД ЯК ІНСТРУМЕНТ ДІАГНОСТИКИ І КОРЕКЦІЇ ЕМОЦІЙНИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ343.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.