Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3635
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гордюк, Я. В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-05T09:42:46Z | - |
dc.date.available | 2023-05-05T09:42:46Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Гордюк Я. В. Сутність і зміст дослідної діяльності учнів початкової школи та формування у них дослідницьких умінь / Я. В. Гордюк // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. IV. - C. 70-74. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3635 | - |
dc.description.abstract | Реформування загальної середньої освіти в Україні, зокрема запровадження Концепції Нової української школи, вимагає суттєвих змін змісту, форм і методів підготовки майбутніх учителів початкової ланки освіти. Готовність до інновацій, здатність до пошуку та засвоєння нових знань, ефективне керування інформаційними ресурсами й потоками, уміння застосувати науковий метод, спостерігати, збирати інформацію, проводити експерименти та аналізувати їх результати, що є складовими ключових компетентностей Нової української школи, стають орієнтирами в організації підвищення кваліфікації учителів і критеріями його ефективності. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | - |
dc.subject | загальна середня освіта в Україні | en_US |
dc.subject | дослідна діяльність учнів | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | початкова освіта | en_US |
dc.subject | Нова українська школа | en_US |
dc.subject | сучасна педагогіка | en_US |
dc.subject | дослідницьке навчання | en_US |
dc.subject | технологія дослідного навчання | en_US |
dc.subject | дослідницька діяльність | en_US |
dc.subject | процес пізнання | en_US |
dc.subject | молодший шкільний вік | en_US |
dc.subject | інтелектуальна активність | en_US |
dc.subject | пізнавальна активність | en_US |
dc.subject | дослідницька поведінка | en_US |
dc.subject | молодші школярі | en_US |
dc.subject | дослідницькі методи | en_US |
dc.title | СУТНІСТЬ І ЗМІСТ ДОСЛІДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ТА ФОРМУВАННЯ У НИХ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА IV |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
megu.rovno.ua.Всі науки_Листопад_2021_Ч.4-70-74.pdf | СУТНІСТЬ І ЗМІСТ ДОСЛІДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ТА ФОРМУВАННЯ У НИХ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ | 372.23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.