Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3673
Назва: ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ПРОДУКТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ «МИСТЕЦТВА» У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ = FORMATION OF ART-PRODUCT COMPETENCE OF STUDENTS OF THE NEW UKRAINIAN SCHOOL AT "ART" LESSONS IN PRIMARY GRADES
Інші назви: Квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня вищої освiти «магістр»
Автори: Попович, Л. Ф.
Popovych, L. F.
Ключові слова: художньо-продуктивна компетенція
artistic and productive competence
art education
мистецька освіта
уроки «Мистецтва»
вчителі початкових класів
початкова школа
початкова освіта
«Art» lessons
primary school teachers
Дата публікації: 2023
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Попович Л. Ф. Формування художньо-продуктивної компетенції учнів Нової української школи на уроках «мистецтва» у початкових класах : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Л. Ф. Попович ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. теорії та метод. початкової освіти. - Рівне, 2023. - 131 с.
Серія/номер: 013;Початкова освіта
Короткий огляд (реферат): В роботі розкриваються теоретико-методичні аспекти формування художньо-продуктивної компетенції учнів Нової української школи на уроках «Мистецтва» у початкових класах, їх роль у модернізації процесу художньо-естетичного розвитку дітей в освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти. Автором теоретично обґрунтовано компоненти, критерії та рівні художньо-продуктивної компетенції молодших школярів, окреслено організаційно-педагогічні умови та впроваджено у практику закладу загальної середньої освіти модель методики формування художньо-продуктивної компетенції учнів Нової української школи на уроках «Мистецтва» у початкових класах. На основі розробленої моделі здійснено експериментальну перевірку авторської методики та накреслено основні напрями реалізації результатів дослідження ефективності форм, методів, інноваційних технологій формування художньо-продуктивної компетенції у процесі навчання образотворчої діяльності дітей. The paper reveals the theoretical and methodological aspects of the formation of the artistic and productive competence of the students of the New Ukrainian School in the «Art» lessons in primary grades, their role in the modernization of the process of artistic and aesthetic development of children in the educational environment of the general secondary education institution. The author theoretically substantiated the components, criteria and levels of artistic and productive competence of junior high school students, outlined the organizational and pedagogical conditions, and introduced into the practice of the institution of general secondary education a model of the method of forming the artistic and productive competence of students of the New Ukrainian School in the lessons of «Art» in primary grades. On the basis of the developed model, an experimental verification of the author's methodology was carried out and the main directions of implementation of the results of the study of the effectiveness of forms, methods, and innovative technologies of the formation of artistic and productive competence in the process of teaching children's artistic activities were outlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3673
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи кафедри теорії та методики початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПОПОВИЧ ЛФ 013 ПО МАГ РОБ 2023.pdfФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ПРОДУКТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ «МИСТЕЦТВА» У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ1.52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.