Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3677
Назва: FAIRPLAY ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ
Інші назви: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 22–23 вересня 2022 року)
Автори: Єрмолова, В. М.
Радченко, Л. О.
Кроль, І. М.
Ключові слова: FairРlay
соціальна компетентність
шкільний вік
соціальні відносини
соціалізація
фізкультурно-спортивна діяльність
Декларація про спорт
Дата публікації: 2022
Видавництво: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Єрмолова В. М. Fairplay як засіб формування соціальної компетентності школярів / В. М. Єрмолова, Л. О. Радченко, І. М. Кроль // Проблеми та перспективи олімпійського руху в ХХІ столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 22–23 верес. 2022 р.). / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2022. - С. 31-34.
Короткий огляд (реферат): Останніми роками дедалі частіше наголошується на тому, що учні шкільного віку менш пристосовані до ситуацій, які потребують компетентностей соціальних відносин. Формування свідомої та самодостатньої особистості є одним із пріоритетів шкільної освіти ХХІ століття. Уміння спілкуватися та взаємодіяти з іншими людьми, знання законів, почуття відповідальність за свої дії, процеси, що відбуваються у суспільстві, вирізняють свідомого учасника державного життя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3677
Розташовується у зібраннях:ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ОЛІМПІЙСЬКОГО РУХУ В ХХІ СТОЛІТТІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
megu.rovno.uaолімпійський рух___-31-34.pdfFAIRPLAY ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ422.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.