Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3677| Назва: | FAIRPLAY ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ | 
| Інші назви: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 22–23 вересня 2022 року) | 
| Автори: | Єрмолова, В. М. Радченко, Л. О. Кроль, І. М. | 
| Ключові слова: | FairРlay соціальна компетентність шкільний вік соціальні відносини соціалізація фізкультурно-спортивна діяльність Декларація про спорт | 
| Дата публікації: | 2022 | 
| Видавництво: | Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" | 
| Бібліографічний опис: | Єрмолова В. М. Fairplay як засіб формування соціальної компетентності школярів / В. М. Єрмолова, Л. О. Радченко, І. М. Кроль // Проблеми та перспективи олімпійського руху в ХХІ столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 22–23 верес. 2022 р.). / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2022. - С. 31-34. | 
| Короткий огляд (реферат): | Останніми роками дедалі частіше наголошується на тому, що учні шкільного віку менш пристосовані до ситуацій, які потребують компетентностей соціальних відносин. Формування свідомої та самодостатньої особистості є одним із пріоритетів шкільної освіти ХХІ століття. Уміння спілкуватися та взаємодіяти з іншими людьми, знання законів, почуття відповідальність за свої дії, процеси, що відбуваються у суспільстві, вирізняють свідомого учасника державного життя. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3677 | 
| Розташовується у зібраннях: | ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ОЛІМПІЙСЬКОГО РУХУ В ХХІ СТОЛІТТІ | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| megu.rovno.uaолімпійський рух___-31-34.pdf | FAIRPLAY ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ | 422.55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
