Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3704
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБоротюк, І. А.-
dc.date.accessioned2023-05-30T08:08:52Z-
dc.date.available2023-05-30T08:08:52Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБоротюк І. А. Впровадження інноваційного досвіду зарубіжних закладів освіти щодо навчання дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії / І. А. Боротюк ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. теорії та метод. початкової освіти. - Рівне, 2023. - 104 с.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3704-
dc.description.abstractВ сучасній світовій педагогічній практиці протягом останніх років досить активно розвивається інклюзивний підхід. Учні, які потребують додаткової освітньої підтримки включаються у навчальний процес закладів загальної середньої освіти разом із однолітками з типовим рівнем загального розвитку. Інклюзивний принцип дає змогу надавати відповідні освітні послуги усім без винятку категоріям дітей, оскільки інклюзивна освіта є передовою системою навчання учнів із ООП та заснована на спільному навчанні дітей із різним рівнем розвитку. Світові тенденції до гуманізації усіх без виключення верств суспільства зорієнтовують вітчизняну систему загальної середньої освіти на ідеї загальнодоступності навчання, розвитку і виховання дітей з ООП, що було задекларовано в «Конвенції ООН про права дитини» (1989), «Всесвітній декларації про освіту для всіх» (1990), «Саламанській декларації» (1994), «Декарській декларації» (2000), «Конвенції про права осіб з інвалідністю» (2006) та других міжнародних актах. Власне для цього державні інституції спрямовують власну діяльність на відповідне створення інклюзивно-освітніх умов, про що засвідчують прийняті закони України ‒ «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу» (2010), «Про освіту» (2017), постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» (2011), Концепція «Нова українська школа» (2016), проєкт Міністерства освіти і науки України «Національна стратегія розвитку інклюзивної освіти на 2020–2030 роки» (2019) та інші нормативні акти.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.relation.ispartofseries013;Початкова освіта-
dc.subjectнавчання дітей молодшого шкільного вікуen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectпочаткова освітаen_US
dc.subjectінклюзіяen_US
dc.subjectшкільний вікen_US
dc.subjectінклюзивна освітаen_US
dc.subjectНова українська школаen_US
dc.subjectособливі освітні потребиen_US
dc.subjectтворчі можливостіen_US
dc.subjectтворчі здібностіen_US
dc.subjectзарубіжні заклади освітиen_US
dc.titleВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ДОСВІДУ ЗАРУБІЖНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ЩОДО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇen_US
dc.title.alternativeКвалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня вищої освiти «магістр»en_US
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи кафедри теорії та методики початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Боротюк І.А..pdfВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ДОСВІДУ ЗАРУБІЖНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ЩОДО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇ1.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.